суббота, 11 января 2014 г.

З Новим Роком!

     Мабуть, усі мешканці нашого міста помітили, що Універмаг за останній час значно покращився: його було відремонтовано і оновлено, він посвітлішав, стало навіть приємніше заходити. А з настанням зими і перших свят в Універмазі з'явилися не тільки новорічні прикраси, а ще й доволі загадкова об'ява, написана самим... Дідом Морозом! Він повідомляв, що з 19 по 30 грудня відвідуватиме наше місто, і у період з 10 до 13 години готовий вислухати усі побажання діточок! Нещодавно мені виповнилося 17, але я ніяк не могла, не мала права пропустити таке.
Була сонячна і доволі тепла неділя. Вже о 10-тій ранку перший поверх Універмагу був повен дітей та їх батьків. Лунали радісні оклики. А так як саме місце яскраво та гарно прикрашено до новорічних свят, атмосфера росповсюджувалась абсолютно на всіх. 
Це був справжній Дід Мороз, який ласкаво посміхався очима (його вуст не було видно за бородою) і з розумінням вислухував діточок, презентував їм дарунки. Я навіть соромилась підійти до нього поближче перші кілька хвилин, але віра у мрію та казку перебільшує усі побоювання. І тільки-но я підійшла, Дід Мороз запросив мене посидіти на колінах! Сказав, що я така велика виросла, тому заслуговую здійснення мрій. І моє бажання буде обов'язково виконано!
Крім того, для цінувачів сучасного мистецтва і усіх, хто любить зберігати моменти, працював фотограф який люб'язно робив декілька знімків.
Нехай такі теплі моменти зігрівають вас цією зимою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий